24.12.2021

Skupština TZ Vižinada usvojila program rada za 2022. godinu

Dana  21. prosinca 2021. godine održana je četvrta sjednica Skupštine Turističke zajednice općine Vižinada na kojoj su usvojene Izmjene i dopune financijskog plana za 2021. godinu i Godišnji program rada za 2022. godinu.

Godišnjim programom rada za 2022. godinu planiraju se sljedeće aktivnosti:

  • promoviranje turističke destinacije na emitivnim tržištima u suradnji sa regionalnom turističkom zajednicom,
  • pružanje podrške u organizaciji studijskih putovanja novinara i predstavnika organizatora putovanja u suradnji sa regionalnom turističkom zajednicom te u suradnji s HTZ- om,
  • sudjelovanje u stvaranju uvjeta za efikasnu koordinaciju javnog i privatnog sektora,
  • poticanje i sudjelovanje u uređenju destinacije, u cilju unaprjeđenja općih uvjeta boravaka turista,
  • poticanje i organiziranje manifestacija koje pridonose obogaćivanju turističke ponude,
  • nastavak akcija poticanja pred i posezone,
  • poticanje novih i unaprjeđenje postojećih turističkih proizvoda,
  • organiziranje i poticanje akcija u cilju očuvanja turističkog prostora, unaprjeđenja turističkog okruženja i zaštite okoliša, te prirodne i kulturne baštine,
  • redovito prikupljanje i ažuriranje podataka o turističkoj ponudi, smještajnim i ugostiteljskim kapacitetima, kulturnim, sportskim i drugim manifestacijama te drugih informacija potrebnih za boravak turista u destinaciji,
  • obavljanje informativnih poslova u svezi s turističkom ponudom,
  • stvaranje, održavanje i redovno kreiranje sadržaja na web stranicama destinacije i profilima društvenih mreža,
  • prikupljanje i obrada podataka o turističkom prometu na području destinacije.

Ciljevi koje se želi ostvariti u 2022. godini su sljedeći:

  • povećanje turističkog prometa u odnosu na 2021. godinu
  • pozicioniranje sadržaja koji mogu biti motivom dolaska u pred i posezoni
  • obogaćivanje sadržaja u glavnoj sezoni kroz nove događaje
  • poboljšanje uvjeta boravka gostiju u destinaciji
  • snažnije pokretanje klasterske suradnje i zajednička promocija destinacije
  • dodatno povezivanje iznajmljivača s proizvođačima i ponuditeljima usluga kroz jedinstvenu ponudu čime se potiče lokalna potrošnja
  • snažnija promocija destinacije kroz razne marketinške kanale u suradnji s klasterom i regionalnom TZ
  • pokretanje i upravljanje Centrom za posjetitelje Maraston kao dodatnog turističkog sadržaja uz organizaciju raznih radionica i eno-gastro doživljaja.

Za provedbu aktivnosti planirano je ukupno 562.000 kuna.

Skip to content