09.08.2019

VIŽINADA EXPERIENCE CARD- Brošura s popustima

U Vižinadi raste broj gostiju svake godine, a mahom su smješteni u privatnom smještaju, odnosno u brojnim kućama za odmor. Turistička zajednica u namjeri da pomogne svojim proizvođačima vina, maslinovog ulja, lavande i brojnih drugih proizvoda, ali i da poboljša svoju turističku ponudu, osmislila je novi projekt pod nazivom Vižinada Experience Card. Njime se želi potaknuti turiste da bolje upoznaju ono što se nudi, ali i da troše u mjestu u kojem borave.

Brošura je okupila one koji su se odazvali pozivu TZ-a za sudjelovanje i koji su bili spremni gostima ponuditi određene popuste. – Radi se o projektu kojim se želi bolje povezati pružatelje usluga smještaja s ugostiteljima i proizvođačima poljoprivrednih proizvoda, kako bi se goste potaknulo na veću potrošnju unutar destinacije te time uključilo što veći broj dionika u stvaranju turističke ponude. U projekt su uključeni zainteresirani proizvođači i ugostitelji s područja Općine Vižinada, ali i Dinopark Funtana i Jama Baredine od obližnjih atrakcija. Ubuduće se planiraju uključiti i drugi zainteresirani kako bi gostima koji borave u Vižinadi ponudilo što više sadržaja, komentirao je općinski načelnik Marko Ferenac. Za sada je pripremljena jednostavnija varijanta brošure, jer je projekt zgotovljen tijekom ovog ljeta. U njoj su popusti na razne proizvode i usluge, a gost, ukoliko želi iskoristiti te pogodnosti, treba doći do željenog proizvođača i(li) ugostitelja koji mu potom svojim potpisom i pečatom odobrava dani popust. – Ovakav vid suradnje i povezivanja lokalnih proizvođača je dobro prihvaćen.

Nakon sezone razmotrit ćemo efekte projekta i izraditi brošuru za sljedeću sezonu u kojoj će se naći i ostale usluge. U njoj će biti moguće i oglašavanje drugih zainteresiranih ponuđača. Cilj je pojačati lokalnu turističku potrošnju te da gosti koji borave u Vižinadi što više upoznaju kraj koji su posjetili. Ovakvi projekti u potpunosti su u skladu i s nacrtom Strategije razvoja turizma Općine Vižinada koji će se uskoro pustiti u javnu raspravu, a u kojem je povećanje lokalne potrošnje jedan od prioritetnih ciljeva, pojasnio je Ferenac.

Budući da brošure još nisu preuzeli svi privatni iznajmljivači, pozivamo ih da to učine kako bi svojim gostima omogućili da iskoriste ove pogodnosti.

Tekst: Tanja Kocijančić

Foto: Studio Sonda